Strokovna žirija
Rok Andres
Rok Andres je diplomiral iz dramaturgije na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani, nato je bil kot asistent in mladi raziskovalec zaposlen na Univerzi v Novi Gorici, kjer je pridobil doktorski naziv. Njegovo dramaturško delo sega v slovenska in hrvaška gledališča (Slovensko narodno gledališče Drama Ljubljana, Prešernovo gledališče Kranj, Slovensko narodno gledališče Maribor, Hrvaško narodno gledališče Osijek, Istrsko narodno gledališče Pulj idr.), kot član strokovnih žirij sooblikuje programe gledaliških festivalov. Njegova bibliografija šteje več kot sedemdeset enot, obsega znanstvena in strokovna besedila ter uredniško delo. Osrednji del raziskav posveča dramatiki in recepciji tuje dramatike v slovenskem gledališkem okolju. Med letoma 2020 in 2021 je bil selektor Tedna slovenske drame. Je odgovorni urednik portala Kritika (Slovenski gledališki inštitut) in s sezono 2022/23 umetniški vodja Šentjakobskega gledališča Ljubljana.
Primož Ekart
Primož Ekart je igralec ter gledališki in filmski režiser. Diplomiral je iz dramske igre na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani. Poleg dela igralca v institucionalnem in neinstitucionalnem gledališču, na filmu, v radijski in televizijski produkciji se je intenzivno posvečal tudi uličnemu gledališču. Med letoma 1990 in 2010 je bil član Gledališča Ane Monro, v katerem je razvijal tudi improvizacijsko gledališče in bil med soustanovitelji Improlige terfestivala uličnega gledališča Ana Desetnica. V letu 2013 je režiral svoj prvi kratki igrani film in z njim magistriral iz filmske režije na UL AGRFT. Dodatno seje izobraževal tudi na Lee Strasberg Theatre Institutu v New Yorku ter na domačih in mednarodnih delavnicah pod vodstvom priznanih slovenskih in tujih ustvarjalcev. Leta 2007 je režiral svojo prvo predstavo, v kateri je tudi igral. Od takrat dalje se pretežno posveča režiji v institucionalnih gledališčih. Je ustanovitelj Zavoda Imaginarni, s katerim je (ko)produciral in režiral kar nekaj nagrajenih predstav. Do sedaj je režiral v Mestnem gledališču ljubljanskem, Slovenskem narodnem gledališču Drama Ljubljana, Slovenskem narodnem gledališču Nova Gorica, Lutkovnem gledališču Ljubljana, Šentjakobskem gledališču, Mini teatru, Prešernovem gledališču Kranj in v Cankarjevem domu Ljubljana. Za svoje delo je prejel več domačih in mednarodnih nagrad, med drugimi tudi veliko nagrado za najboljšo uprizoritev na 52. Festivalu Borštnikovo srečanje za predstavo Nemoč.
Žanina Mirčevska
Žanina Mirčevska je dramaturginja, dramatičarka in profesorica na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani, kjer poučuje sedem različnih predmetov in vodi Katedro za dramsko pisanje. Kot profesorica za dramsko pisanje je gostovala na različnih univerzah v tujini, med drugimi tudi na ameriških univerzah v Iowi in Pittsburgu. Je avtorica številnih dramskih besedil, ki so bila uvrščena v različne nacionalne ali mednarodne antologije. Za dramsko besedilo Konec Atlasa je prejela Grumovo nagrado, za katero je bila nominirana še sedemkrat. Njena dramska besedila so uprizorjena na mednarodnih odrih in prevedena v več jezikov. Podpisuje dramaturgijo in avtorske priredbe več kot sedemdesetih gledaliških predstav, uprizorjenih na domačih in tujih odrih. Je dobitnica dveh nagrad za dramaturgijo, in sicer na slovenskem komornem festivalu SKUP in mednarodnem gledališkem festivalu MESS v Sarajevu.
Giacomo Pedini
Giacomo Pedini je umetniški vodja festivala Mittelfest (IT) in izredni profesor za teorijo režije, zgodovino režije in dramaturgijo scenskega prostora. Iz odrske in literarne recepcije atiške tragedije je leta 2012 doktoriral na Univerzi v Pavii. Njegove osrednje raziskovalne teme so režija, dramatika, nasploh presečišča med gledališčem/uprizarjanjem in pisanjem v moderni in sodobni dobi, s poudarkom na odnosih med gledališčem in izobraževanjem ter med gledališčem in politiko. V zadnjem času poglobljeno proučuje razmerje med igričarstvom in gledališčem, hkrati v gledališču tudi praktični ustvarja: kot dramaturg, režiser, sorežiser umetniški vodja sodeluje z vodilnimi italijanskimi gledališkimi ustanovami. Med letoma 2017 in 2019 je bil dramaturg Narodnega gledališča Gledališke fundacije Emilija-Romanja, kjer je tesno sodeloval z umetniškim vodstvom ustanove kot koordinator in kustos kulturnih, izobraževalnih in založniških dejavnosti ter drugih dogodkov, povezanih z gledališko produkcijo.
Igor Ružić
Igor Ružić je gledališki novinar, kritik in analitik kulturnih politik od leta 1998. Kritike in eseje je objavljal na Radiu 101, Prvem in Tretjem programu Hrvaškega radia, portalih Kulturpunkt.hr in tportal.hr ter v časnikih Frakcija, Kazalište, Vijenac, Hrvatsko glumište, Gordogan, Čovjek i prostor, Kupusov list, Zarez, Novi Omanut, Prosvjeta, Dnevnik (Ljubljana) in Scena (Novi Sad). Udeleževal se je gledaliških delavnic v Bostonu in Kopenhagnu ter sam vodil delavnice v Zagrebu, na Reki, v Bjelovarju in Pulju. Vodil je okrogle mize zagrebškega festivala Eurokaz in bil uradni kritik užiškega festivala Bez prevoda. Kot član žirije ali selektor je sodeloval z Mednarodnim festivalom komornega gledališča Zlati lev, z Naj, naj, naj festivalom, s Festivalom hrvaških ljubiteljskih gledališč, s Tednom slovenske drame v Kranju, z beograjskim BITEF-om, s festivalom Sterijevo gledališče v Novem Sadu in z Bosansko-hercegovskim dramskim festivalom v Zenici. Leta 2015 je bil član kuratorskega tima nagrajene hrvaške ekipe na 13. Praškem kvadrienalu scenskega oblikovanja in prostora, bil je tudi član Kulturnega sveta za dramsko in plesno umetnost ter uprizoritvene umetnosti pri Ministrstvu za kulturo Republike Hrvaške (2012–2016). V letih 2016 in 2017 je bil selektor Festivala hrvaške drame Marulićevi dnevi v Splitu. Je član Hrvaškega združenja neodvisnih umetnikov, Hrvaškega društva gledaliških kritikov in teatrologov ter avtor oddaje Theatralia na Tretjem programu Hrvaškega radia.