9
Sodobni balet z video projekcijo
Cas Public (CA), Kopergietery (BE)
Na sporedu
Odpovedano
10+
Premiera 2016
Predstava traja 55 minut in nima odmora.
Pogovor po predstavi v angleškem jeziku s tolmačenjem v slovenski jezik.
Koreografinja in umetniška vodja Hélène Blackburn
Asistent umetniške vodje Cai Glover
Dramaturg Johan De Smet
Glasba Martin Tétreault
Oblikovalki luči Emilie B-Beaulieu, Hélène Blackburn
Scenografinja Hélène Blackburn
Kostumografa Michael Slack, Hélène Blackburn
Tehnični direktor Emmanuel Landry
Avtor filma Kenneth Michiels
Sodelavci predstave Seymanur Kizilca, Evgeni Miroslavov, Chaz Keith Salfamones, Ramzi Serrai, Burhan Zambu
Izvajalci
Cai Glover, Guyonn Auriau, Jaym O’Esso, Alexander Ellison, Florence Hughes, Laura Vande Zande
Zaznavanje, doživljanje, razumevanje. Naši čuti nam omogočijo, da lahko dojemamo svet, ki nas obkroža. Ta sine qua non pogoj je nekakšno okno v vse, kar leži onkraj nas; brez njega se nam stvari vsaj delno izmikajo. Kako je mogoče zajeti veličastnost Beethovnove Devete simfonije, če je naš sluh – kot je bil skladateljev – oslabljen? Plesna predstava 9 uteleša prav ta izziv, ki ga skuša preseči skozi drzno potovanje čutnega. Plesni kolektiv Cas Public, znan po svoji gibalni ekspresivnosti, je v soustvarjanje predstave vključil netipičnega performerja Caija Gloverja, ki svojo slušno oviranost premaguje zato, da lahko profesionalno pleše. Koreografinja Hélène Blackburn je plesalčevo oviro uporabila kot konceptualno izhodišče svoje stvaritve. V koprodukciji z belgijskim gledališčem Kopergietery je nastala predstava, ki prav gotovo nagovarja široko generacijsko paleto občinstva, saj premika meje tišine, s tem pa presega drugačnost in pretvarja plesna telesa v razumljivo govorico. Kot je zapisala koreografinja Hélène Blackburn: "/…/ v mislih ustvarjalca vedno lebdi več namenov in želja. 9 je bila zasnovana iz dveh takih vzgibov, ki sta me spremljala že dalj časa: delati z Beethovnovo glasbo in preučiti enkratnost majhnih okvar, skritih za navidezno telesno popolnostjo plesalcev. /…/ Naša subjektivnost se v svetu okrog nas odpira prav toliko, kolikor se svet prikrade vame. Zaznavanje je tako postalo katalizator, ki združuje mojo željo po ustvarjanju z Beethovnovo glasbo in s posebnostmi plesalcev, Caijeva invalidnost pa je njuno vezivo."